.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواشی اولین روزکاری وزیر جدید

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز طی یك مراسم رسمی مورد استقبال معاونان و مدیران ستادی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید رضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز طی یك مراسم رسمی مورد استقبال معاونین و مدیران ستادی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

اولین روز كاری حاجی بابایی به دور از حواشی نبود كه در زیر به آن اشاره می شود:

-مراسم امروز قرار بود ساعت 8 صبح برگزار شود كه به دلیل تاخیر علی‌احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش 40 دقیقه‌ای به تاخیر افتاد و چون او باید به استقبال حاجی‌بابایی می‌آمد، د و زمانی كه خبرنگاران پرسیدند كه حاجی‌بابایی كجا منتظر مانده است یكی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش گفت:” در كوچه كناری وزارت‌خانه. ”

-به محض ورود علی‌احمدی به وزارت آموزش و پرورش همكاران سابق او برای ابراز احساسات به سمت وی هجوم آوردند كه علی‌احمدی با صدای بلند اعلام كرد كه سرما خورده است و نمی نواند دیده بوسی كند. اما انگار مدیران ستادی آنقدر دلتنگ وزیر سابق خود شده بودند كه به هشدار او توجهی نكردند.

-علی احمدی در حین ورود حاجی‌بابایی به استقبال او رفت و با او دیده‌بوسی كرد و خبری هم از هشدارهای سرماخوردگی كه پیش از این داده‌بود، نبود.

-پس از ورود علی‌احمدی، حاجی‌بابایی هم وارد وزارت‌خانه شد و با سلام صلوات‌های بلند همكاران ستادی خود در آغوش علی‌احمدی جای گرفت.

-عدم حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی و معاون آموزش و نوآوری و تعداد كم نیرو های ستادی در این برنامه در جای خود تعجب برانگیز بود.

-حضور ماشین حمل پول مقابل درب وزارت آموزش و پرورش و اسكورت آن از سوی ماموران بانك با صلوات‌های مدیران ستادی همراه شد و چون همه منتظر آقای وزیر بودند به در ورودی آمدند اما از آقای وزیر خبری نبود.

-رقابت مدیران ستادی آموزش و پرورش برای سوار شدن در آسانسور حامل حاجی‌بابایی در جای خود جالب و دیدنی بود.

-صحبت‌های در گوشی علی‌احمدی با حاجی‌بابایی و با اشاره به خبرنگاران حاضر در مجلس به خنده‌های حاجی‌بابایی همراه شد كه كنجاوی خبرنگاران حاضر در جلسه را نیز برانگیخت.
-بازار تقدیر و تجلیل نیز در این مراسم به اندازه خود گرم بود و حتی از حضور 70 روزه رمضان‌پور هم تقدیر شد.

-خبرنگاران حاضر در جلسه به دنبال عنوان برگزاری این برنامه بودند كه حاجی بابایی در پایان خیال همه را راحت كرد و گفت: ”كه امروز روز معارفه من نیست و مراسم معارفه هفته اینده با حضور احمدی‌نژاد برگزار می‌شود”


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.